Според ръководството има разлика в зацепването на двигател 1,7 16V до 94-та година и след 94 година, някой може ли да каже дали има напблюдения върху това, дали наистина е така? Защото си имам по един двигател и от двете и директно щях да тръгна да зацепвам този който е 95-та година като за 94-та... На всичкото отгоре на този от 95-та му дават доста неща да се свалят от колата за разлика с този от 94, че му дават и бая повече пробег... шах на пешката направо... из италианските мистерии на алфа ромео.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ангренажни ремъци
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от infernus Покажи съобщениеСпоред ръководството има разлика в зацепването на двигател 1,7 16V до 94-та година и след 94 година, някой може ли да каже дали има напблюдения върху това, дали наистина е така? Защото си имам по един двигател и от двете и директно щях да тръгна да зацепвам този който е 95-та година като за 94-та... На всичкото отгоре на този от 95-та му дават доста неща да се свалят от колата за разлика с този от 94, че му дават и бая повече пробег... шах на пешката направо... из италианските мистерии на алфа ромео.
Ако говориш за 1.7 16V, то няма разлики в зацепватето, през която и да е година. А ръководството е писано от пияни италианци, преяли с миди, октоподи и лазаня.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеАко говориш за 1.7 16V, то няма разлики в зацепватето, през която и да е година. А ръководството е писано от пияни италианци, преяли с миди, октоподи и лазаня.
Comment
-
pi4ove daite edna to4na shema za 33 na zacepvane na cilindrite koi cilindar e 1 i od kade na kade se broiat
---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:28 ----------
daite red na palene
---------- Post added at 17:36 ---------- Previous post was at 17:29 ----------
daite reda na cilindrit i ot kade na kade se broiat ako ima nekva shema sa6to var6i rabota[/SIGPIC]alfa romeo33 1.7 ie
Comment
-
На първата страница го има зацепването. Реда на палене е 1-3-2-4. 1-3 са дясната глава, като 1 и 2 са предните глави. При Марели, тоест с две бобини, едната захранва свещите на предните глави (1и2), а другата задните. Без значение кой точно.
При тия с дистрибуторна капачка, слагаш мотора на ГМТ. Сваляш капачката и гледаш, къде сочи палеца. Това е първи цилиндър.Слагаш там кабела на първи цилиндър и по посока на движение на палеца започваш да редиш останалите кабели. Тоест след първи трети, после втори и накрая кабела за четвърти цилиндър.
Ако случайно си объркал и мотора не е бил на ГМТ в работен такт на 1-ви цилиндър, а на 2-ри и не пали - няма страшно!
Просто разменяш на кръст кабелите на дистрибутора. Тоест 1-ви с 2-ри и 3-ти с 4-ти.
Това е. Друго няма.
Едит: При смяна на ангренажните ремъци, винаги прави два - три оборота на мотора на ръка, преди да палиш. Иначе рискуваш , ако си направил грешка да срещнеш клапаните с буталата.
Обърни внимание на факта, че дясната глава, тоест на 1-3 цилиндър в положение на белезите, от повдигачите на клапаните се стреми да се завърти напред. Това е основното нещо, което кара неопитните да не зацепват правилно дясната глава.
За това: зацепване и няколко оборота на ръка и пак контрол, дали всички белези си идват на място.
В сервизите , за такива немирни зъбни колела си имат едни специални железни вилици. Аз използувам лула от Москвич. Много е удобна.
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеКолелетата са още по палави ако свещите не са развити. Добре беше да уточниш коя глава е дясна и коя лява. Не че не се заяждам, ама.... да не стане беля.
На АНТ-225, Титаник или Алфа 33, като седнеш на пилотското място и определяш. Това от дясно е дясно на борд, а това от ляво е ляво на борд.
Така и се определят дясна и лява глава, а не , когато застанеш от пред и се чудиш, коя е дясната и коя лявата глава.
Тая от страната на шофьора е лява, а тая от страната на "смъртника" е дясна.
Не знам още как да се поясня, но ми се струва, че и дамите с руси коси разбраха!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment