Известие

Collapse
No announcement yet.

Ангренажни ремъци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Според ръководството има разлика в зацепването на двигател 1,7 16V до 94-та година и след 94 година, някой може ли да каже дали има напблюдения върху това, дали наистина е така? Защото си имам по един двигател и от двете и директно щях да тръгна да зацепвам този който е 95-та година като за 94-та... На всичкото отгоре на този от 95-та му дават доста неща да се свалят от колата за разлика с този от 94, че му дават и бая повече пробег... шах на пешката направо... из италианските мистерии на алфа ромео.
    Last edited by infernus; d.m.y г., 22:28.
    145 1.7 16V Boxer

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от infernus Покажи съобщение
      Според ръководството има разлика в зацепването на двигател 1,7 16V до 94-та година и след 94 година, някой може ли да каже дали има напблюдения върху това, дали наистина е така? Защото си имам по един двигател и от двете и директно щях да тръгна да зацепвам този който е 95-та година като за 94-та... На всичкото отгоре на този от 95-та му дават доста неща да се свалят от колата за разлика с този от 94, че му дават и бая повече пробег... шах на пешката направо... из италианските мистерии на алфа ромео.

      Ако говориш за 1.7 16V, то няма разлики в зацепватето, през която и да е година. А ръководството е писано от пияни италианци, преяли с миди, октоподи и лазаня.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Ако говориш за 1.7 16V, то няма разлики в зацепватето, през която и да е година. А ръководството е писано от пияни италианци, преяли с миди, октоподи и лазаня.
        А баш, като прегледах малко повече разликите, имам чувството че са го писали различни хора, който са искали да кажат едно и също. Само не ми е ясно точно колко е пробега на тези ремъци до тука съм чул 40 000 км... Ти какво ще кажеш по върпроса, да кажем ремъци DAYCO с ролки SKF? Мерси за бързия отговор момче
        145 1.7 16V Boxer

        Comment


        • #19
          Абе 60 000 км си карат без грижи, особено със SKF-ите. Или 3 години без значение дали си навъртял тия километри (за ремъците)
          Дайкото си ОК
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #20
            pi4ove daite edna to4na shema za 33 na zacepvane na cilindrite koi cilindar e 1 i od kade na kade se broiat

            ---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:28 ----------

            daite red na palene

            ---------- Post added at 17:36 ---------- Previous post was at 17:29 ----------

            daite reda na cilindrit i ot kade na kade se broiat ako ima nekva shema sa6to var6i rabota
            [/SIGPIC]alfa romeo33 1.7 ie

            Comment


            • #21
              На първата страница го има зацепването. Реда на палене е 1-3-2-4. 1-3 са дясната глава, като 1 и 2 са предните глави. При Марели, тоест с две бобини, едната захранва свещите на предните глави (1и2), а другата задните. Без значение кой точно.
              При тия с дистрибуторна капачка, слагаш мотора на ГМТ. Сваляш капачката и гледаш, къде сочи палеца. Това е първи цилиндър.Слагаш там кабела на първи цилиндър и по посока на движение на палеца започваш да редиш останалите кабели. Тоест след първи трети, после втори и накрая кабела за четвърти цилиндър.
              Ако случайно си объркал и мотора не е бил на ГМТ в работен такт на 1-ви цилиндър, а на 2-ри и не пали - няма страшно!
              Просто разменяш на кръст кабелите на дистрибутора. Тоест 1-ви с 2-ри и 3-ти с 4-ти.
              Това е. Друго няма.

              Едит: При смяна на ангренажните ремъци, винаги прави два - три оборота на мотора на ръка, преди да палиш. Иначе рискуваш , ако си направил грешка да срещнеш клапаните с буталата.
              Обърни внимание на факта, че дясната глава, тоест на 1-3 цилиндър в положение на белезите, от повдигачите на клапаните се стреми да се завърти напред. Това е основното нещо, което кара неопитните да не зацепват правилно дясната глава.
              За това: зацепване и няколко оборота на ръка и пак контрол, дали всички белези си идват на място.
              В сервизите , за такива немирни зъбни колела си имат едни специални железни вилици. Аз използувам лула от Москвич. Много е удобна.
              Успех!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:00.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                  Колелетата са още по палави ако свещите не са развити. Добре беше да уточниш коя глава е дясна и коя лява. Не че не се заяждам, ама.... да не стане беля.
                  Абе знам те, че си заядливко!
                  На АНТ-225, Титаник или Алфа 33, като седнеш на пилотското място и определяш. Това от дясно е дясно на борд, а това от ляво е ляво на борд.
                  Така и се определят дясна и лява глава, а не , когато застанеш от пред и се чудиш, коя е дясната и коя лявата глава.
                  Тая от страната на шофьора е лява, а тая от страната на "смъртника" е дясна.
                  Не знам още как да се поясня, но ми се струва, че и дамите с руси коси разбраха!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    ---
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:01.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment

                    Working...
                    X